Lite tankar om sommaren

Vart tar dagarna vägen? Nu är vi mitt inne i juli och dagarna försvinner en efter en. Sommaren är kort brukar man säga och det stämmer! Stressar det er att man har ca 3-4 veckor på sig att "njuta" av ledigheten? det gör mig alltid lite stressad. Så mycket som jag skulle vilja hinna med men så går dagarna en efter en. Under nästan hela juni och 1 ½ vecka in i Juli jobbade jag väldigt mycket, det var långa pass mycket ansvar och många stängningar på rad. Innan semestern startade den 10 Juli hade jag arbetat 10 dagar på rad. Och när jag väl gick på semester Lördagen den 9 Juli kunde jag ändå inte släppa jobbet, det tog bara 2 timmar så ringde jag och kollade om allt gick som planerat. Dagen efter sa jag till Patrik: Fan nu måste jag släppa tankarna på jobbet. Det som händer där det händer jag märker ju när jag kommer tillbaka v 32 om något har förändrats.

Den här veckan som har varit (våran första semester vecka) har bestått av sjukdom ont i hals, kropp och huvud till och från för både mig oh Patrik.
Dum som jag var så åkte jag och tränade i Torsdags.
Frustrationen i Tisdags då jag hoppade över träningen för att jag hade ont i huvudet gjorde att jag "kände" inte efter riktigt ordentligit hur min kropp mådde i Torsdags jag blundade för signalerna och lovade mig själv att träna lite försiktigt. Vilket jag gjorde! men som alla vet så ska man inte träna om kroppen inte känns helt hundra. Detta får jag sota för nu.

Jag ser jätte mycket fram emot Tisdag för då åker jag upp till Sthlm och hälsa på en vän.

Ibland kan jag saknar somrarna när man var barn då mamma och pappa alltid fixade utflykterna och resorna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0