Kör solo ikväll

Den här dagen ska spenderas tillsammans med Linda, Marie och barnen vi ska grilla snacka skit, äta godis och barnen ska få leka hela kvällen Patrik han har dragit iväg med grabbarna för en heldag / helnatt festande.

Gårdagen blev lugn vi gjorde inte så mycket, vi var i väg till K- Rauta för att välja ut stenar till uteplatsen. Dessa stenar kommer vi att åka och köpa i morgon.

Jag passade på att ta en löprunda igår innan kvällsmaten.
Jag valde att springa intervaller och bara 5 kilometer.
Ni vet väl att man bränner mest kalorier (träningen ger bäst resultat) av att köra korta intervallövningar.
För er som inte är så insatta kan jag förklara vad jag menar med det: Intervallträning där man växlar mellan högintensiv aktivitet och lågintersiva återhämtningsperioder gör dig mer vältränad och bränner mer fett under en kortare tid än vad som är fallet med mer monoton konditionsträning. ( där man gör samma sak hela tiden och håller samma tempo under hela träningen).

Nu ska jag kila iväg till en av mina favorit affärer för tillfället och köpa en inflyttningpresent, vi hörs imorgon igen.

bilder från i Tisdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0