Hej

Idag åker vi ner till Patriks pappa i Gränna därför kommer jag inte skriva något på ett par dagar. Räknar med att kunna visa bilder och berätta hur vi har haft det på Lördag kväll.

Tanken är att vi ska lämna stan strax efter lunch idag och resan tar ca 2 ½ timme om allt går som det ska. Oftast så brukar Felicia somna på vägen. Jag och Patrik kommer bara att sova över i Gränna 1 natt för att sedan ta bilen ner till Jönköping där vi har bokat en hotell natt. Det blir en liten mini semester bara han och jag!
Felicia blir kvar hos farfar och Inga den natten.

Nej nu ska jag slänga ner det sista i resväskan glöm inte att kika in på Lördag kväll igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte skriva att man ska kika ut på lördagkväll och sen skriver du inget ;-)

2011-07-31 @ 15:20:26
Postat av: elle

Ber om ursäkt vi kom hem så sent, så det blev soffan direkt!

2011-07-31 @ 18:58:53
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0