Veckans to-do

M: Har varit
T: Skriver grupparbete mellan halv 10 och ca halv tre. Vi ska filma och fixa till syftet då läraren inte var riktigt nöjd med den då vi fick feed back. Ikväll är det entligen dax för TRÄNING, som jag har längtat, det ska firas ikväll när jag kommer hem från träningen med yoggi kolasmak och 1 stor grapfrukt.
O: Fortsätter med grupparbetet vi ska träna på den muntliga delen.
T: Torsdag kommer bestå av både jobbiga saker och härliga saker. Det jobbiga är redovisningen som vi ska ha inför klassen kl 09.15, där efter väntar Ukk= där vi hämtar våra tenotor som jag fick GODKÄNT på. Sen ska jag och Anna gå ner på stan och fira att det är jullov i 1 ½ vecka. Det ska vi göra med en god lunch och några timmars shopping på stan. Bussen går hem till stan 15.30 sen. Därefter är det träning igen
 
F: JULLOV =
Ledig, har inget inplanerat men det blir säkert en luncha med en vän, eller en fika med en vän. Felicia har namnsdag och jag funderar på att köra ett Attack pass klockan 18.15. Där efter kanske det blir lite räkor och vin tillsammans med min sambo.
L: Ledig, på kvällen ska vi bjuda mamma och pappa på middag, det ser jag fram emot.
S: Ledig och håller den öppen för vad som kan komma att bokas.

Den här veckans största grej grupparbete och träning. Sen i övrigt är det nästan ingenting. Gud vad skönt! Jag ska bara ta hand om mig själv ha kvalitets tid med mina vänner. måndag-Tisdag nästa vecka är jag oxå ledig!


Jag längtar till våren och sommaren nu.
Igår var det nära att jag tog min skinnjacka till skolan, eftersom det visade plusgrader på termometern här hemma. Men tyvärr det blåste alldeles för mycket. Självklart hade jag haft en tjocktröja (gärna stickad) och min mysiga halsduk från Vero Moda då.

Bilden är tagen i höstas, jacka från Vero Moda, skinnshorts från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0