Första dan på veckan

Måndag: Det har varit en rätt långtråkig dag. Vi har hemmastudier både idag och i morgon. Så jag har lagt upp det som så att halva boken har jag läst idag och sista halvan ska jag läsa imorgon.
Gårdagen tillbringade vi i soffan, så allt runt omkring i huset så som tvätten, leksaker som låg överallt och disken som blev stående på bänken var jag tvungen att ta tag i innan jag kunde börja mitt pluggande.
Nu är det både fint hemma och färdig pluggat för idag.


Ska kila iväg till dagis och hämta Felicia nu ikväll blir det ett body pump pass och avslutningsviss Spårlöst klockan 21.00.

Jag träffade en utav mina läsare ute i Lördags hon berättade för mig hur mycket jag har inspirerat henne =). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0