Det är evigheter sen











Sex stycken väldigt härliga bilder från förra sommaren. Bild 1, jag och min syster köper dom första Svenska jordgubbarna innan vi går in på Tuna Park för lite shopping. Bild 2 Tar med mig mamma, syster, Patrik och Felicia till Sundbyholm. Där ligger vi sedan i flera timmar äter kycklingsallad, glass, solar och badar om vart annat. Bild 3 Felicia njuter av att bada. Bild 4 jag i en solstol på Öland, den veckan lblev jag grymt brun. Bild 5 På Borgholmsslott tillsammans med min familj. Bild 6 Här är vi påväg hem till mina föräldrar. Den kvällen skulle vi grilla, så jag passade på att plocka lite blommor till mamma. Just nu kan jag inte saknar sommaren mer nu måste man tränga in sig i varma tjocka jackor. Nu ska jag snart klä på mig och Felicia lager med varma kläder och gå ut i kylan det är -14 grader ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0