Tisdag

Ny vecka, nya föreläsningar, pluggande, extrajobb (kanske) och ännu mer träning. Känns som en bra vecka! Jag började måndagen med att förbereda inför skolstarten genom att låna en bok på mdhs bibliotek. Boken heter Etiska möten i skolan. Var inne och kikade på schemat, det kommer bli en del grupparbeten och diskussion i helklass under kurs. Vi har fått en bra klass så jag har inga problem med att tala öppet i helklass om vad jag tycker och känner i olika frågeställningar. Jag avslutade Måndagen med att köra ett Body Pump pass tillsammans med Sara. Idag har jag redan hunnit med att träffa basgruppen en liten stund och vi ses igen 08.00 på bussen imorrn. Jag ska snart sätta mig med en matlåda (fisk och potatis) och sen kommer en gammal vän Veronica hit. Det kommer bli en heldel prat om hur det är att vara student och hur det känns att bli student och allt vad det innebär. Hon är en utav de som precis har blivit student.

Nu lite käk och ombyte av kläder, hörs senare!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0