Sån är jag

Godmorgon alla härliga läsare här har vi 4 plusgrader och regn, när jag tittar ut inser jag att så här kommer det att se ut ett tag framöver, då lääängtar jag till våren och sommaren ännu mer.
Jag är en sommar tjej, och har alltid varit. Det finns så många i min närhet som älskar hösten mer än sommaren för att då är löven på träden så fina och man får börja klä sig i varma stickade tröjor. Andra tycker att Sverige är så fint på vintern. Här kan jag dels hålla med och förstå vad dom menar. Men för mig räcker det att det snöar några dagar före julafton och några dagar efter julafton, sen får våren gärna ta över enligt mig. Jag hör aldrig någon säga att de tycker om Februari och mars månad.

Utanför vårat fönster förra julen


Här har tussilagonen precis slagit ut =) detta är för mig ett tecken på att det är tidig vår.


I somras på Öland


En tidig höstdag på väg hem från dagis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0