Sportfåne

Är kanske lite och ta i, i mitt fall. Jag är inte speciellt intreserad av sport alls. Men igår spelade Sverige mot Argentina i handboll och dom förlorade =(. Matchen var spännande men Argentina hade övertag hela tiden.
Det som är så roligt med handboll är att det ALLTID kan vända, fast att man ligger under med 5 bollar. Igår var det en sån match och jag blir super stressad och nervös, dom sista 20 minutrarna blev jag tvungen att gå ut i köket och käka en grapefrukt för att det var så spännande, Sverige höll på att vända matchen!.
Det gick inte hela vägen. På Torsdag måste dom vinna mot Polen annars är det tack och hej.


I aftonbladet står det Sveriges färsta flopp någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0