Sida upp och sida ner, om och om igen

Idag är en sån där dag då jag suger åt mig så mycket jag bara orkar ur en litteratur bok inför föreläsningen som vi har imorgon. Jag kan inte säga att jag tycker det är speciellt roligt att läsa sida upp sida ner, en hel bok. Tur var att den här boken var rätt lätt läst så jag är faktiskt klar nu.
Nu är det bara en halvtimme kvar tills jag ska hämta Felicia måste springa in en snabbis på Ica idag och köpa korvbröd. Ikväll serveras det gorme middag i form utav korv med bröd. Jag ska träna klockan halv 8 så vill inte käka en jätte måltid. Jag äter något lätt och sen efter träningen blir det yoghurt, flingor och fruktsallad =).

Idag trodde jag verkligen att paketet från H&M skulle komma men icke, jag vill ha den tröjan nu!.
Ni ska få se hur schysst den kommer passa till de snygga byxorna som jag hittade på Bik Bok igår.

Jag har precis fått reda på att det har hänt en tråkig sak på jobbet, jag kan bara skaka på huvudet och önska att det var något vi kunde göra.


Käkar julbord med jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0