Laddar inför morgondagens trevligheter tillsammans med Anna

Som ni flesta redan känner till så har jag sista lektionen på hösterminen imorgon i Västerås. Sen väntar 1½ veckas semester/ jullov.
Därför tänker jag och Anna fira lite imorrn med att gå ner på stan och äta en god lunch tillsammans och avsluta dagen i Västerås med en shopping runda innan bussen går hem till stan igen.

Jag har en förkärlek när det gäller shorts det vet nog de flesta vid det här laget, dom här fina shortsen går att hitta inne på Bik Bok för 250kr
 
Samma gäller spets som jag mer än gärna bär för tillfället.
Den här söta toppen kan bli din för 199kr. Den finns att köpa på Bik Bok, och den finns även i vitt.

Den här gardigan kan bli din för 299kr, visst ser den skön ut? (Bik Bok)

Just nu finns det ett sånt här skärp på rea, inne på Bik Bok. Jag hoppas att det ska finnas kvar i Västerås för då ska jag HA ETT. oavsätt vad det är för längd på det.

Snygg ring som enligt mig passar till det mesta kostar endast 59kr (Bik Bok)

Inne på Vero Moda kan du hitta det här basplagget för bara 159kr. Lutar åt att den tröjan kommer bli min imorrn.
Succes ls cut top

H&M

  
Den vita skjortan ska jag köpa. Kostar endast 149kr


Detta var bara lite av vad jag hittade nu.

Nu ska jag ta mig ut i snökaoset och hämta hem min dotter, som ska få ta med sig en kompis hem idag, självklart så följer hans mamma och lillebror med också. Det är trevligt att man hinner träffa andra en bara klasskompisarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0