Hej

Så var det äntligen Fredag igen.
Idag har vi haft föreläsning i Västerås, det var en bra föreläsning med en bra lärare vilket är rätt ovanligt på högskolan tyvärr.
Jag träffade två utav mina gamla arbetskamrater som också har börjat studera i cafeterian så vi bytte några ord med varandra sen var det dax att återgå till studierna.
Dom ringde från jobbet imorse och bad mig komma in i kväll så jag ska precis slänga på mig Willys tröjan och åka. Sitte mellan 15-20.30 så ni som bor i stan kom gärna och handla, roligare och få kunder som man känner och kan små prata lite med, annars blir det bara dom vanliga fraserna så som Hej, vad det bra så?, vill ni ha det på summan etc.

Lördag blir det bowling och fest.
Söndag blir det bakis mat och soffhäng.

Jag invigde min nya kavaj/ blus idag, det var flera som tyckte att den var jätte fin.
Hej så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0