Här ska ni få höra

Carro- här ska du och ni andra få höra om mitt helt galna kap som jag gjorde igår på stan i Västerås.
I flera, flera veckor eller månader kan jag nog till och med säga så har jag tittat på en super snygg/ stilig kavaj inne på H&M men jag är ganska snål av mig då det kommer till kläder. Satsar hellre på fler plagg för en större summa än få plagg för samma summa.
Därför tyckte jag att kavajen var lite för dyr då den kostade 499kr, man använder den ju inte dagligen.
Jag har nyligen köpt en kavaj.
När jag var i Sthlm tillsammans med mamma och syrran, och då provade jag den här kavajen för 499kr och var såå nära att slå till.
Igår så hängde den där strax innanför dörrarna och där sitter en STOR lapp 150kr.
Skoja om jag rotade efter storlek 36 och jag hittar storlek 36, oftast så brukar ju dom mindre storlekarna gå först, sen finns det bara, 40,42,44 kvar.
Nu kommer det roliga den kostade 150kr på rean och jag hade en kupong inne på H&M som gav mig 20% på ett rea plagg.

Den blev min för 120 kr, här är den:


Jag köpte även knästrumpbyxor, dom får ni se på någon dag, här är tröjan från Gina Tricot


Förutom shopping igår så käkade jag och Anna på Spicy hot och hade djupa och seriösa snack.
Tack för en toppen mysig dag Anna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vilket kap! Roligt att du fick den när du suktat efter den så länge! :)

Vi måste ju ses snart, var verkligen evigheter sedan nu! Kram på dig!

2011-01-14 @ 11:02:12
Postat av: elle

Om det var evigheter sen så chansar jag på att det är Annica, anna eller veronica som sriver, finns ej namn med så vet ej vem du är.

Är iallafall jätte glad över kavajen

2011-01-14 @ 12:20:38
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej vännen !

Vi hade verkligen super trevligt,det får vi göra om.Det värsta e ju att tiden springer ju bara iväg bara..thii kan inte förstå :)

Jag var på stan idag å hittade en kavaj till mig oxå, de hade inte hängt ut dem på rean så jag sa att i v-ås kostade de 150:-...dom kollade upp de å så fick jag köpa den för det priset..tjhoooo o dessutom så hade jag oxå 20% på rea...snacka om klipp :) trallalalaaa.Ha det bäst så hörs vi nästa vecka för en fika tycker jag eller kanske en lunch på stan..kina e ju inte dumt..thiii..kram kram

2011-01-14 @ 13:33:36
Postat av: elle

Underbart vännen!!!!

Vilka puddingar vi blir till våren/ grappa =)...thhiii

Kommer bli tomt utan dig i 1½ vecka, så det blir blir LUNCH och Mys på stan i veckan!kram så länge

2011-01-14 @ 16:08:10
URL: http://elleohlsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Det var jag som skrev överst. Glömde att jag inte satt vid min dator, den kommer ju ihåg mig så jag behöver inte skriva in namn och bloggadress på den.. hehe..

2011-01-14 @ 21:34:48
URL: http://carrof.blogspot.com
Postat av: elle

Carro, jag och felicia är lediga 1½ vecka nu så länge dom inte ringer från jobbet, skulle vi kunna få till någon av de dagarna tror du? =)

2011-01-15 @ 09:32:36
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0