Ett nytt kapitel i livet

Kan börjar idag för väldigt många.
För mig startade ett helt nytt liv och allt vad det innebar hösten 2009.
Jag hade varit mammaledig i 1 ½ år och jobbade sen många år tillbaka på Willys.
Under min mamma ledighetstid och flytten vi gjorde till huset fick mig att funder på vad var det egentligen jag ville göra med mitt liv, tex var Willys stället som jag ville jobba på?.
Jag kände att något i mitt liv och de liv som jag lever tillsammans med min sambo behövde förendras
vi hade fått en underbar liten dotter
och nu var vi redo för nya utmaningar.
Jag hade tidigare sökt till Lärarprogrammet men inte kommit in så det var med en klump i magen som jag sökte igen och den här gången kom jag in.
Hösten 2009 en måndag den 1 September var jag och flera hundra andra samlade i sporthallen och där började ett nytt kapitel i mitt liv, jag var helt plötsligt en student.   
jag har flera vänner som börjar på högskolan idag.

Två dagar innan jag blev student var vi på Kolmården och bodde på hotell tillsammans med Familjen Dagarsson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0