Blickar tillbaka

På några härliga minnen från år 2010


En utekväll på Nybron tillsammans med michan och Malin April -2010

Jag och Michaela bestämde oss för att står i Sme Hallen på Sme Loppan


Under 2010 så har det blivit flera stycken lyckade middagar tillsammans med våra goa vänner




Under vårterminen fick jag chansen att plugga tillsammans med några helsköna människor, tack för dom dagarna, veckorna och månaderna grupp 1.




Under 2010 blev det oxå en heldel Guif matcher


Vi åkte på en kryssning tillsammans med Anders och Anneli




Vi åkte och hälsade på Patriks pappa i Gränna



2010 bjöd oxå på 2 jätte trevliga bröllop




Sen åkte vi till Öland







Sista helgen på våran semester bestämde vi oss för att åka upp till Sthlm och bo på Rival.







I Eskilstuna har vi en fest som kallas för Å-festen varje sommar
i år åkte jag in med min familj.



När Sex and the City 2 kom ut så
 gick jag och såg den tillsammans med ett gäng brudar från jobbet.


Anna bestämde sig för att lämna stan och flytta till Vås till hennes kille.
Vi tycker så klart att det är jätte tråkigt men vi försöker att hälsar på henne så gott det går.



År 2010 var oxå det år som vi hade klassåterträff.
 Alla 9:or i hela stan.
Då samlade vi ihop gamla gänget igen =)


Tillsammans med Daniel och Michaela så åkte vi ner till Ullared en helg.



Årets julafton tillbringade vi tillsammans med mina föräldrar



Årets Nyår
firade vi som vanligt med bästaste Michan, Daniel och Olivia


Hummer och grillade tiger räkor












Det var mitt (vårat) 2010
hoppas att 2011 också kommer ha mycket att erbjuda.
Saker som jag vet kommer bestå är iallafall att jag kommer fortsätta att handla kläder och träna.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0