Bara ett tips

Igår var det premiär för vårterminens alla träningspass på gympozz. Självklart var jag på plats plus fler utav mina vänner hade tagit fram träningsskorna, vattenflaskan och handduken.
Fick höra något jätte gulligt från en utav tjejerna att hennes mål med träningen var att få den kroppen jag har. Det kändes jätte bra och få höra det, då jag har tränat under en längre tid och regelbundet för att komma dit jag är idag. Jag sa till henne att det blir nog inga problem då jag ALDRIG har bantat eller gått efter någon strikt diet för att få den kropp som jag har nu. Det jag har gjort är att träna regelbundet, få kondition så att fett förbränningen kommer igång. Ni som inte vet så är jag sockerberoende, det går inte en helg utan att jag äter godis, och det ska det aldrig gå heller. Om man inte unnar sig saker så kommer det förr eller senare bara bli pannkaka av alltihopa. Var smart och sund istället det slår alla j-vla bantningsprogram och bantningspiller jag lovar. Kroppen vill må bra och det gör den med ett sunt intag av mat i veckorna och en regelbunden träning, svårare än så behöver det inte vara. Bestäm dig se till att du hittar en lucka i din vardag och se till att du går ner och tränar den lilla tiden. Ett tips ge det här 22 dagar, se till att gå ner till träningen vare sig du vill eller någon försöker fånga din tid. Efter dessa 22 dagar så kommer det inte längre vara lika svårt och tungt att ta bilen ner till träningen eller tacka nej till fikan eller vad det nu är för nu är det din tid, din egna tid. Det kommer bli som en del i din vardag istället. Lycka till!


Kortet är taget -09 på Bsb konseren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0