08.29

Idag ska vi råplugga, men inte i skolan utan hemma hos Frida.
Det är mycket skönare att sitta hemma hos någon än i skolmiljön, tycker jag.
Vi har en del kvar på vårat grupparbete.
Och vi har bestämt oss för att vara lediga imorrn och på Fredag
därför ska vi köra som bara den idag.

I morgon är det en röd dag så Patrik och jag tänkte laga någon god paj och dela på en flaska vin.
De vanliga veckorna närmar sig med storm steg nu, på Måndag är allt som vanligt igen i allmanackorna och det ska bli skönt tycker jag.
Min kropp och intaget av allt onyttigt som jag har stoppat i mig måste få ett slut.
Det tokiga är att gympozz nu har 2 veckas uppehåll från all  träning. Träningen börjar igen den 11 Januari.
Då det kommer bli Attack pass, Tisdag, Torsdag, Fredag och Lördag
var av jag kommer att gå Tisdag, Torsdag och några Lördagar varje vecka.  

Ingen kommenterade låten som jag la ut...
någon som vill göra det?
Jag har en heldel läsare varje dag men det är inte många som väljer att kommentera något.
Fler kommentarer tack, så jag får veta vilka ni är som läser =) 


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag läser!!

2011-01-05 @ 20:18:04
Postat av: Carro

Dåligt med kommentarer i min blogg med.. ;)



Inte riktigt min smak av musik, är ju mer för det tyngre slaget, men det låter väl ok. Lite 'vuxnare' än BSB's musik tror jag.



Räkpaj och vin lät smarrigt!

Kram på dig!

2011-01-06 @ 20:20:07
URL: http://carrof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0