Super trött idag

Det är inte mänskligt att behöva sitta på personalmöte till 23.20
halv tolv var jag hemma igår kväll.
Sista timmen av mötet, kommer jag knappt ihåg.
Jag är jätte trött, men det är bara och bita ihop.

Idag ska jag skriva klart tentan (snart färdig), skicka in den så jag blir av med skiten.
Sen ska jag göra kycklingsallad till lunch.
Efter de ska jag hem till marie och fika
Om tiden räcker till så måste jag springa in på Tuna Park.
Kvällen avslutas med ett träningspass.

Det är Torsdag idag så snart är det heeeelg.
Den här helgen blir rätt lugn där emot nästa helg kommer inte bli så lugn.

Några Fester som har varit riktigt roliga under åren

Några minuter innan Anders och Anneli kom över på middag, kvällen avslutade med drinkar på Harrys.

Bowlingkvällen med Michaela och Daniel



Jag och Anneli styrde upp en fest med några arbetskamrater hemma hos oss






Klassåterträffen -10


Förra sommaren var jag och Anna ute en Tisdag


Födelsedags fest hemma hos Anna

Kvällen avslutades ute på krogen



Förra sommaren åkte jag, Patrik, Anneli och Anders på kryssning








Fester för några år sen:

2007 fest hemma hos Fia


Fest hemma oss oss 2007


Nyårsafton 2007, här är vi på väg till en privat fest



Juldagen -08

Var nere på Grappa en kväll med jobbet- 09


Grillfest hemma hos Marie sommaren -09

Sen åkte vi ner på krogen


Å- Festen -09 hemma hos Veronica och Kimmo


Min 25 års fest -09




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0