Frustration

Jag måste berätta igår kväll så blev jag så arg på mig själv. Jag hade bestämt mig för att åka till träningen själv igår, jag skulle ha gott med madde och sara men dom fick förhinder
Att börja på ett nytt pass och bara efter 3 gånger gå själv tycker jag är lite läskigt, larvigt men så är det.
När jag kommer fram till dörren fick jag höra att passet tyvärr var fullt men jag kunde gå på Core istället om jag ville. Tur att ingen var i vägen för mig när jag kom ut därifrån då slapp dom se mitt raseri utbrott. Det som gjorde mig mest frustrerad var att om jag inte hade glömt plånboken hemma och vänt om för att hämta den så hade jag inte kommit försent. Som tröst när jag kom hem käkade jag smörgås och en stor skål med glass tittade på biggest loser, familjen annorlunda och sist men absolut de bästa på spårlöst.
Ikväll ska jag vara där i tid.
Body attacken börjar kl 18.30 jag ska vara där klockan 18.00.

Idag måste jag läsa ut boken som jag började på igår är lite rädd för att det inte kommer gå så bra för jag är jätte trött vaknade alldeles för tidigt i morse och kunde inte somna om.

I eftermiddag ska jag åka och köpa träningskläder till Felicia som börjar dansa på Lördag. Jag anmälde henne till något som heter Funky kids Felicia har pratat om det i månader nu. Vi ska gå tillsammans med hennes kompis.
Hoppas man får ta med sig kameran in.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0