Onsdag

Det är Onsdag idag vilket innebär att det är Torsdag imorrn vilket innebär att det sen är det Fredag och min tenta skall lämnas in. Blir jag hyllad eller dissad det är den stora frågan, som jag alltid ställer mig dagarna innan den ska lämnas in, och som vanligt känner jag mig aldrig riktigt nöjd. Tror att det beror på att jag jämnför med mina kompisars tentor hela tiden. Den här tentan har vi skrivit helt olika, vilket får mig att bli ännu mer stressad.

Planerna idag är att fortsätta med tentan, har precis blivit klar med referenslistan, sidnummer och sidhuvud. Satt och läste litteraturdelen precis och fick direkt en klump i halsen. Blev tvungen att stänga ner och logga in här för att inte bli tokig.
Jag tänkte vara duktig och städa lite i eftermiddag eller innan lunch.
Sedan är det två möten ikväll som jag måste gå på, ett med föreningen och ett personalmöte på jobbet. Jag ser inte så mycket fram emot det då Felicia vaknade klockan 06.10 imorse och ville gå upp och titta på Bamse, ha frukost och klä på sig. Sista mötet slutar 22.30 det kommer bli tufft.

Hur kan man inte tycka om skaldjur, träffade en igår som berättade att hon inte äter något som lever i havet, stackars henne hon vet inte vad hon går misste om. 


Kommentarer
Postat av: lovisa

så gott det ser ut :)

2011-02-16 @ 12:51:15
URL: http://loviizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0