Jag vill bara tänka på allt det roliga

Oooo det är så många som är sjuka, det går magsjukor både här och där, folk är förkylda och jag håller alla mina tummar och tår för att jag ska slipper, snälla, snälla. Jag är inte troende på något vis men i dessa stunder önskade jag att jag trodde på högre makter.

Istället för att jag ska gå runt och känna efter och grubbla på att kanske bli dålig så ska jag blicka framåt och berätta om ALLA roligt som händer i vår.

* På Lördag fyller lillsis år och det firas med kalas.
* Helgen där på alltså 26 Februari ska jag och några tjejer från jobbet ses och dricka lite vin käka gott och sen får vi se vart kvällen slutar, det kan bli utgång men det kan lika gärna bli en hemma fest.
* Den 18 Mars kommer min kära vän Camilla ner från Sthlm och bor hos oss över helgen. Vi ska ha tjejmys på Fredag kväll prata gamla minnen (som alltid) laga lite god mat, käka massa godis och bara vara tillsammans. På Lördag sen blir det nog en sväng på stan och vi lämnar Felicia hos mamma eller farmor för att senare på kvällen gå ner till Grappa.
* Den 26 Mars firar vi Patrik som fyller år.
* Den 2 April är jag bjuden på inflyttnings/ födelsedags kalas hos en vän.
* Och förhoppningsvis håller vi på med vårat uterum i slutet på Mars- April
Som ni ser jag har massor att se fram emot 


Jag och Anna I somras började på Grappa och avslutade kvällen inne på Harrys

Kommentarer
Postat av: Anonym

viist va dem.

alltid skoj med saker att se framemot,då blir det vår lite fortare

2011-02-16 @ 15:04:15
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: elle

Det står anonym vem är det?, =) förstår inte riktigt vad du syftar på : viist va dem...

2011-02-16 @ 17:28:38
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0