IPhone

Igår kom min IPhone, äntligen.
Alla säger att Iphone 4 är beroendeframkallad.
Om den är det så kommer jag lätt ramla dit =).
Igår kväll satt jag och laddade ner lite olika saker som WhatsApp, Viber, Hipstamatic, lite spel och självklar loggade jag in på fb.
Sen blev jag tvungen att gå igenom hela min telefonbok och flytta över alla nummer till den här mobilen då vi bytt abonemang till Telia, förut hade jag 3.
Om jag har missat något nummer så bli inte arga om jag svarar på ett meddelandet där det står vem är det.

Idag ska jag jobba hela dan, dubbellön = mycket att göra på jobbet idag.
Arbetstiden är mellan 10.00-18.00
Det här blir sista passet för den här månaden och jag har jobbat en heldel under Februari så lääängtar redan till lönen den 25 Mars.

Min otroligt snygga outfit på jobbet



Kommentarer
Postat av: Carro

Kul med iPhone. Vill jag också ha. Håller på att kolla runt vart det blir bäst, vilket abonnemang man ska ta alltså. :)

2011-02-26 @ 08:14:43
URL: http://carrof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0