Idag blir det kalas

Syster fyller år idag, Hurra, hurra hurra!
Vi ska dit på födelsedagskalas klockan 15.00 med släkten.
Jag är inte så mycket för kakor och bullar men glass det älskar jag så jag hoppas på glass till fikat.

Jag är super nöjd med presenterna som hon ska få av oss.

Jobbet har redan ringt och 2 gånger och frågat om jag kan jobba idag, känns surt och behöva tacka nej, dels för att dom får skit mycket att göra då det fattas 2 pers men oxå för att det är dubbelt betalt idag.
Men jag får lixom inte tänka så hela tiden, för då skulle jag aldrig hinna träffa min familj.
Idag har vi full bokat och jag tänker inte boka av något.
*Felicia dansar klockan 11.00
* Våran bil pajjade typ igår så pappa och Patrik ska se efter om det finns något som de kan göra.
* Kalas klockan tre som jag redan har nämnt
* Sedan blir det middag hos mamma och pappa.

Jag har sakt att dom kan ringa mig imorrn om det skulle knipa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0