Hej

Det är lite torka på skrivandet för tillfället för dagarna ser precis likadana ut just nu, skola, hämta från dagis, laga mat, träna och soffhäng där efter.

Till helgen händer lite nytt i allafall, Felicia börjar på Funy Kids.  Jag har fortfarande inte köpt några träningskläder till henne. Idag kommer jag inte att hinna för jag börjar jobba klockan 12 fram till 17.00, sen hem och käka för att sedan åka och träna klockan 19.00.
Jag har bestämt att det får bli imorrn efter skolan.
Det som mer står på helg schemat är en snabb fika på stan ev med Sara innan träningen klockan 15.00, sen blir det mys för hela slanten med familjen på kvällen. Lite god mat, några glas vin och en full skål med godis.
På Söndag kommer vi inte hinna göra så mycket för jag ska in och jobba mellan 14 till 21.15.


Kommentarer
Postat av: Linda S

Hej!



Jag har ett önskemål om vad du kans kriva om i din blogg snart... lite mer om Funky Kids! Jag var på vippen att anmäla Ida men avstod. Jag är sååå nyfiken på detaljerna. Jag vet det man kan läsa sig till på hemsidan, men känner inte till nån som faktiskt gått dit med en 3-åring, så det skulle jag tucka vore jätteintressant att läsa om i din blogg nu när Felicia ska börja! :) Lite inside information :) /Linda S

2011-02-03 @ 09:41:02
Postat av: elle

Jag hoppas att jag ska kunna ta en bild eller två medans hon dansar. Jag kan skriva lite om hur det var och hur det gick för henne på Lördag =)

2011-02-03 @ 17:44:54
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0