Hej

Det har inte varit någon rolig uppdatering här på bloggen den senaste veckan, men det beror på att jag är inne i en pluggkoma för tillfället men jag är tillbaka på Fredag igen.

Dagens outfit bjöd på mycket spets från H&M


Idag har jag varit i skolan på förmiddan där jag och mina kära studiekamrater försökte slå våra kloka huvuden ihop och hjälpa varandra i skrivandet på tentan.
Som vanligt ser man 100 fel som man genast vill hem och fixa till.
Men innan jag åkte hem så mötte jag upp Patrik och vi gick och käkade lunch på Kina.
Proppmätt som man alltid blir där eftersom man äter som en häst, jag gör det i alla fall.
Så tog jag ändå mig hem och satte mig med tentan.
Kvällen bjöd på ett tufft träningspass tillsammans med några utav mina härliga tjejer.
jag har precis käkat vindruvor, apelsin, yoghurt med flingor och två par skorpor och nu väntar sängen.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0