Har tränat

Med bästaste syster idag.
Det blev ett body pump pass
Ajajaj va ont jag kommer ha imorrn, maxade.
Och imorrn kväll ska jag på det igen fast då blir det favvo attacken istället.
Det är ännu roligare att träna nu, då fler utav mina vänner oxå har börjat träna på gympozz.
Nu för tiden finns det knappt tid för att ta en kaffe med en vän, nu hinner jag i allafall prata med några utav mina vänner, halvtimmen innan passet börjar.

Nu är det dax att krypa ner i sängen och ladda batterierna för att orka att skriva på tentan.
I dag blev jag jätte besviken, det visade sig att böckerna som jag beställde för flera dagar sen INTE har kommit än. Skapligt stressad man blir, om dom inte kommer med posten imorgon så kommer jag att börja gråta.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0