Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Söndag Vi hade rätt fulbokat idag, skulle frosta ut frysen åka ut till Sundbyhom, jag skulle ha åkt till Tuna Park med ett gäng kuponger, vi skulle ha laga tacos till kvällen.
Men nu stryker vi allt det där och så åker jag och jobbar 8 timmar istället.
Tänkte jag skulle få Patrik att frosta ur frysen ändå, och se till att det blir tacos när jag kommer hem ikväll.
Vad ska ni göra?

Igår kväll käkade vi middag hos mamma och pappa och tittade på melodifestivalen. Måste säga att Sverige röstar lite si så där, men jag tyckte att Eric Saade skulle gå vidare, för den låten var faktiskt helt okej enligt mig.

Trevlig Söndag på er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0