1 Februari

Februari för 1 år sen;

Vi hade precis startat en kurs som hette Tvären där vi fördjupade oss i olika ämnen och i Februari var det dax för Biologi,
Ville jag roppa heeej?, nej de vill jag inte men hade hör
av andra som redan var färdiga med biologin att den var rätt slapp och inte speciellt svår heller så det känns ändå lite positivt tyckte jag.
Jag kan berätta att jag blev godkänd i ämnet.

Det var sjukt mycket snö i Februari, så  
för att inte altantaket skulle braka sönder så blev Patrik tvungen att få bort så mycket snö som möjligt därifrån så gott det gick.


I Februari fyller min syster år,
förra året blev hon 18 år.
Jag minns att jag tyckte att det näst bästa med att fylla 18 år var att mamma och pappa betalade mitt körkort och gav min en bil i present. ( Syrran fick också en bil i present) 
Det allra bästa var ju så klart att man äntligen kunde gå på krogen, på den tiden så gick man till ett ställe som hette BLÅ.
Det är rätt synd att de stället inte finns kvar idag. Där hängde jag med mina dåvarnade vänner Onsdagar ,Fredagar och Lördagar, i stort sätt varje vecka. Jag förstår inte hur vi orkade.
Min syster för 1 år sen


För 1 år sen så var vi på bröllop



För 1 år sen var också en tid som min pappa åkte in till sjukan flera gånger
det tyckte självklart hela familjen var jobbigt.
Idag mår han mycket bättre.



Undrar hur Februari 2011 kommer att bli?.



Kommentarer
Postat av: Carro

Du, det var ingen dålig 18-årspresent! Jag betalade både körkort och bil/bilar själv.. hehe

2011-02-01 @ 22:52:30
URL: http://carrof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0