TODAY

Sitter och räknar sekunderna snart kommer Anna och då ska vi börja skriva på Tenta 2. Min lilla hjärna klarar inte mer skolarbete snart. Det är inte ens skönt när det blir helg längre, för helg nu för tiden betyder jobba inte för att jag inte vill jobba för det är helt frivilligt för mig att göra det. Dom ringer och frågar och jag kan lika gärna tacka nej men det vill jag inte så de har blivit flera veckor nu som jag har pluggat / haft praktik hela veckorna och sen när helgen kommer har jag åkt till jobbet och kört 8-9 timmars pass både Lördagarna och Söndagarna. Det har inte varit några vila och myskvällar som förr. Men man får väl försöka hålla ut några veckor till sista tentan ska in den 9 Januari och jag planerar att börja skriva på den nästa Onsdag innan jag börjar jobba klockan 12.00.

Igår var det 3 dje advent herregud va tiden går fort jag var på jobbet hela dagen vad gjorde ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0