Jag tänker på barnen

Nu börjar jag bli riktigt j*** trött på det här blöta, blåsiga, gråa och tråkiga vädret. Var är all vit snö som ska täcka marken den här månaden och göra så att julkänslan infinner sig? Kan knappt fatta att det det var Lucia igår och att det inte ens är två veckor kvar till självaste julafton. Tittar man ut kan man ju tro att det fortfarande är oktober. Tråkigt!

Så, nu har jag fått klaga av mig lite också:) Vet att man inte kan göra något åt vädret och att vi får ta det som det är. Men det här börjar bli fööör långdraget. Så (en av) min önskan till jul är att vi ska få en vit sådan (om inte annat för alla barns skull).

Igår började jag i alla fall att slå in julklappar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0