En familjedag

Hej allesammans just nu sitter jag med en godispåse och en stor coca cola bredvid mig, jag ska inte ljuga för er jag är rätt bakis. Hade en super trevlig kväll och natt igår tillsammmans med min vän Anna. (det kommer ett eget inlägg om det).

I Fredags hade jag en heldag med familjen.
Vi började med en sväng på stan och lunch på Kina.





Sen åkte vi hem till mor och far för en fika.
Tanken var att vi skulle grilla och mysa i uterummet resten av kvällen sen men
under tiden som vi käkar så bestämmer vi oss för att ta cyklarna in till stan och låta Felicia få åka lite karuseller.










Vid 21.30 sa vi hej då till farmor och cyklade hem igen.

En toppen fredag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0