Ovasätt hettan så finns glädjen där

Passionen, rivet och glöden finns där, jag känner det i hela kroppen. Nu är det slut på sjukdom äntligen börjar träningen på allvar igen! Igår kväll var jag på plats igen i lokalen där allting kan hända. (Vilket det gjorde) Det var äntligen dax för ett BODYATTACK pass. För er som inte vet vart Body Attacken är tagits ifrån så är det ett av många LesMills-klasser. 
för att vara en tokvarm sommarkväll och dessutom första kvällen av årets Å fest i stan så måste jag säga Wow!, va många deltagare vi var! De flesta som var där är självklart trogna Attack körare ett grymt bra deltagargäng var vi igår kväll energin som fanns i salen var grym. Gårdagens instruktörer var också härliga och pepp! Vi hade turen att få två instruktörer som körde passet = dubbelpepp.

Gårdagens Body Attack bjöd på en mix av gammalt material. Vilket jag tyckte var super kul med lite old stuff. Eftersom jag har varit tvungen att hållt mig borta från passet i några veckor så har jag förmodligen aldrig svettats så mycket som jag gjore igår. vilken hetta!

Bilden här nedan visar Gympozz höst schema och ett nytt träningspass som startar i höst och det går att köra 3 gånger i veckan (tror jag) Detta är ett pass som jag definitivt kommer att prova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0