Träningen

När det gäller träningen den här sommaren så har jag haft otur har knappt kunnat träna alls sämsta sommaren hittills! Förresten för 2 år sedan så tappade jag en saft tillbringare på tårna och blev tvungen att hoppa över träningen i princip hela sommaren jag kunde knappt gå på foten och ännu mindre hoppa med foten.
Under den här sommaren (semesterna) har jag åkt på en förkylning som aldrig verkar vilja ta slut. Frustrationen har varit maxad!
Sommaren började med att jag fick jobba som en galning vilket gjorde att träningen blev lidande allt för många gånger.
Sen när jag äntligen fick tid över, egen fritid då blev jag dålig, så typiskt!
Jag har gjort mitt bästa och stått över ett flertal träningspass och tillfällen men i Söndags kände jag mig bättre (igen) och tog mig ner till träningslokalerna. 
Jag tog det otroligt försiktigt och lugnt genom hela passet och hoppades på att det nu var slut på sjukdommar då Passionen, rivet och glöden finns i kroppen det känner jag så starkt! Men icke, nu känner jag mig inte hundra igen, så imorse ringde jag till läkaren och ska få komma dit i eftermiddag och ta sänkan för att se om jag har något virus i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0