Tandläkarbesök

Kvällens Attack pass är nu slut och jag ska snart ställa mig i duschen.

Ville bara berätta att Felicia var hos tandläkaren för första gången idag. Vi har under en längre tid försökt att förbereda henne om vad en tandläkare gör när man är där och "hälsar på". Felicia hon går hos en privat tandläkare i Torshälla.
Besöket gick jätte bra hon gapade och tillsammans svarade vi på frågor som han ställde. Felicia blir rätt blygg och vill gärna inte prata med någon som hon aldrig har träffat förut därför fick jag hjälpa till att svara på frågorna som tandläkaren ställde.
Efter besöket lovade jag Felicia att vi skulle åka till Barnens Hus om hon hade varit duktig hos tandläkaren.
Vi åkte bort till Barnens Hus och efter mycket om och men (hon hade besluts ångest) så blev det i allafall en Barbie docka med Hello Kitty kläder och en Hello Kitty mobil telefon.

Nu blir det duschen sen sängen, god natt vi hörs igen i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0