Onsdag

Hej allesammans, sorry att det inte blev något inlägg igår men det fanns ingen tid för mig att sätta mig och skriva, så jag drar dagen lite snabbt nu istället. Dagens första timmar spenderade jag hemma hos Anna vi är tvugna att kolla igenom en tenta som inte blev godkänd, efter några rätt tröga timmar (man är lite ringrostig) det är flera veckor sen skolan slutade och samma dag som man säger nu är det sommarlov, i samma stund släpper man allt som har med skolan att göra, därför är det nu lite trög startat. Vi ska på det idag igen!
Anna och jag la i allafall ner pluggandet vid 13.00 tiden och bestämde oss för att unna oss lite kvalitetstid tillsammans och åkte in till stan för o luncha.

Sen var det dax för några timmars arbete, därefter njöt jag av två smörgåsar med lyxräkor på framför Tvn.

Idag Onsdag  
Kommer jag åter igen lägga några timmar på att plugga, Anna kommer över klockan 10.00
Vid halv två kommer Alva och Anneli över på en fika.

Om det skulle klarna upp framåt kvällningen hade jag tänkt o ta en springtur, jag saknar gympozz! Höst terminen startar på Måndag igen!.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0