Nästa helg blir det fest

Efter månader av väntan så börjar det närma sig:  27 Augusti.
Vet inte om jag har berättat det men jag ska ha jobbfest den 27 Augusti och inbjudningarna till festen skickades ut redan i April, så ni förstår hur länge vi har gått och väntat nu.

Hej kära vänner!
Nu är det dax att fira, nu har vi äntligen fått uterummet färdigt, som jag har längtat. Detta måste såklart firas med en liten fest och för en gång skull tänkte jag vara ute i god tid, så alla kan boka in det i sin agenda, (fixa barnvakt, semester, byta helg etc.. :)

Lördagen den 27 Augusti är ni välkomna hem till mig och mitt nya uterum. Jag tänkte att vi kunde beställa mat när alla är på plats. Sen så bjuder jag på lite vin och tilltugg, så ta gärna med en flaska vin eller två om du är törstig så vi inte riskerar att förrådet sinar....=)
Sedan hade jag tänkt att vi kunde avsluta kvällen nere på stan då det förhoppningsvis är strålande sol under kvällen och varmt på natten så fortsätter vi kvällen där!

Välkomna

Under åren som jag har jobbat på Willys har det blivit några fester, jag har varit hos min kära kollega och vän Jaana på fest. Jag blev bjuden hem till jeanette för två år sen. Vi hade Jeanetts möhippa hemma hos oss för 4 år sen. Tessan är en annan go arbetskamrat som har bjudit på en kalas kväll i vintras. För 5 år sen hade vi en avskeds fest för två av våra kollegor den festen hade vi hemma hos Tessan. En annan gammal kollega hade vi förfest hos en sommar innan vi gjorde stan. Marie som jag var och drack Smoothie hos igår hade grillfest för två år sen. Sen har jag haft fest här hemma förra vintern och nu är det dax igen. Vi har också varit ett gäng från jobbet som har gått på After Work.

Jag måste ha världens bästa tjejer på jobbet. 


Kommentarer
Postat av: Carro

Det har du! Hoppas det blir en trevlig fest! :-)

2011-08-19 @ 01:01:11
URL: http://cajjok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0