Måndag

Hej, idag har jag jobbat stängning så ska snart krypa till sängs.
Vet inte om ni andra är medlemmar i köp och sälj på Fb men jag blev det i veckan och idag har jag lagt ut en hel del barnleksaker och lite barnkläder som jag hoppas att folk nu vill köpa.
Felicia är bara 3 år men så mycket klädpåsar som vi har i förrådet så skulle man kunna tro att hon är runt 5-6 år.
Jag har 3 vänner som nu är gravida och den ena ska ha när som helst =) om det skulle bli en liten flicka så har jag ett gäng saker som jag gärna skulle vilja ge till henne.

Min lilla flicka, bara några dagar gammal.


  


Kommentarer
Postat av: Anna Olsson

Lilla skruttan så söt!!!

2011-08-16 @ 06:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0