Köpes och säljes sidan är ju toppen


Dagens goda lunch.

Min förmiddag har gått åt till att sälja saker på Fb.
Det är ju hur kul som helst jag satte in lite bilder igår och idag har jag redan såld en tavla från Ikea, ett par av mina gamla stövlar är "tingade", ett par av Felicias gympa skor är "tingade" och felicias Bondgård är oxå "tingad".

Nu väntar jag på att en tävtt ska bli klar och sen väntar jag på att få åka och jobba, så tråkigt att bara sitta och vänta till klockan slår halv 4 och inte har jag hittat någon att "leka" med tills dess heller.
Får se om jag kan få till ett längre inlägg om en liten stund.
Nu ska jag mumsa i mig kycklingsalladen.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0