Jag anfaller den nya övningen backlöpning

Attans att min I Phone fortfarande är på lagning. Det inte förrens nu som jag fattar vilket beroende den har framkallat hos mig, och säkert hos flera hundra andra människor också. Som idag tex hade det varit en perfekt dag för en löprunda efter jag lämnat Felicia på dagis, 40 minuters träning är allt som behövs. Men eftersom jag inte har någon I Phone eller Mp3 spelare så kommer jag inte ut i spåret jag måste ha musik i öronen för att vilja springa.
Nästa gång jag springer så kommer jag köra backlöpning.
Nu har vi ingen super backe i närheten där vi bor men det räcker med en kort backe, det är bara och springa upp och ner för den upprepade gånger. I den här övningen så får rumpa och framsidalår jobba extra mycket. 

Under 30 minuters intervallträning kan du förbränna upp till dubbelt så många kalorier som under vanlig jogging, tänk på det!

Glöm aldrig att äta ordentligt och bra mat och drick mycket vätska mellan passen. Det går inte att prestera optimalt på en bantarkost!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0