Det gjorde mig glad

Igår fick jag ett meddelande som gjorde mig väldigt glad:
Tack snälla för alla tips!! Det går bättre än nånsin! Kram

Jag vet inte om alla vet det men jag är lite inne på att läsa om hälsa, kost och personlig PT
har kollat upp lite och frågat folk som går sådanna utbildningar hur de är och vad de har för upplägg.
Förra veckan var jag och fikade med en tjej som går en utbildning uppe i Sthlm där hon utbildar sig bla till PT.
Allt hon berättade om lät hur kul och intresant som helst.

En tjej skrev i sin logg här om dagen:
Dröm inte dina drömmar, lev dina drömmar..!! "Man lever bara 1 gång" så dröm inte dina drömmar, lev dina drömmar =) Det ska jag se till att göra..

Jag är bara 27 år och har många yrkesår framför mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande, får man fråga vad en sådan utbildning kostar???

2011-08-04 @ 17:58:49
Postat av: Anonym

Pluggar du inte till lärare??? Då kanske du ska bli gympalärare. Tror att PT och hälsa kan vara svårt att livnära sig på. Det känns som det är en liten trend just nu, alla vill jobba inom de! Tror även att det är svårt när man bor i en liten stan. Man behöver nog bo i en storstad. Men det är klart att man ska följa sina drömmar, men man får inte glömma bort att de ska passa in i de liv man lever också ;-). Lycka till!!!

2011-08-04 @ 19:02:49
Postat av: elle

Just den här utbildningen skulle gå på ca 45 000 kr och det är 8 månaders pluggande. Som sakt det här är något som har vuxit fram hos mig under tiden som jag har fått återvända till det jag älskar att göra, träna.

Det är alldeles riktigt jag pluggar till lärare och kommer ta examen och söka jobb där efter. Men vad som händer i framtiden kan jag inte svara på just nu.

2011-08-05 @ 10:11:47
URL: http://elleohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0