Ber om ursäkt

Ber om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering de senaste dagarna.
Jag har haft fullt upp, och har fortfarande hur mycket som helst som måste göras.
Skolan började i går och jag känner mig tok stressad redan. Vi blev direkt inkastade i nya klasser, basgrupper och ny uppgifter. Vi har hur mycket litteratur som helst att läsa den här terminen.
Jag ska göra mitt absolut bästa för att hinna med bloggandet så sluta inte att kika in här vad ni än gör.

Imorgon och på Torsdag har jag hemma studier och jag har ett helt gäng böcker som jag måste läsa men jag
Lovar att jag ska ta mig tid till att skriva några rader imorgon.
Det var ju fest här i Lördags det måste jag ju berätta lite om.

Nu ska jag strukturera upp inför morgondagen sen ska jag kila iväg till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0