Vfu

Nu har jag bytt plats på Vfun just nu är jag i 6ors.
Det är rätt roligt faktiskt.
Om ni följer mig så har ni läst att jag kände mig lite vilsen i mitt pluggande
det gör jag fortfarande så det är därför som under några dagar nu kommer vara på 6ors.
Jag vill inte gå in närmare på vad det är som gör att jag känner mig lite osäker just nu.

Vilket vårväder vi hade igår helt underbart på eftermiddan fick barnen leka fritt ute så jag satt med ett stort glas vatten längst väggen på förskolan och solade, nej nej inte hela tiden bara medans vi kryssade för barnen som kom från skolan och nu skulle vara på 6ors i några timmar.
Sen hoppade vi hopprep och spelade spel i solen.
Just nu ser det ut som att vädret kommer vara med oss även i eftermiddag =).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0