Tisdag

Dåliga nyheter.
Först får jag ett samtal från en vän som har blivit inlagd på sjukhuset och nu berättar hon att dom ska operera henne.
Jag ska åka och hälsa på henne på Torsdag så fort jag bara slutat på praktiken.
Sen fick jag ett skit resultat på tentan.
Min första hemtenta som inte gick hela vägen in i mål.
Det konsdiga är att jag blev varken ledsen eller arg.
Just nu har jag lite blandade känslor över skolan och vad jag vill.
Kanske återkommer jag till det framöver men just nu vill jag inte prata om det.

Jag är precis hemkommen från ett tufft och skit roligt pass.
Det gick riktigt bra och man blir så pepp när alla i lokalen kör allt vad de har och lite till =).
man vill bara ta i hårdare och hårdare
jag vill vara bättre än dom som står bredvid mig.
Kan tänka mig att så tänkte alla under det här passet.
Nästa Tisdag är given för min del
Det är GRATIS TRÄNING HELA NÄSTA VECKA PÅ GYMPOZZ
så om det är någon som är sugen att testa något nytt eller vill komma igång med träningen så kila ner på gympozz och kör vad ni vill gratis!
det vore dumt och missa.


Kommentarer
Postat av: Carro

Bra med gratis träning. :) Har ni någon säljtävling på jobbet hos er nu eller? :)

2011-04-07 @ 10:19:13
URL: http://carrof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0