Man kan lösa mycket med hjälp av sin Iphone



Igår på fritids var jag och några pojkar ute på gården
killarna hittade då den här skalbaggen.
Genast ville dom ta reda på vad för sorts skalbagge de hade hittar och sprang in för att hämta insektsboken, men till svar fick de ett nej dom fick inte ta ut boken.
Så vi löste problemet med att jag hämtade min Iphone och tog kort på skalbaggen sen tog vi av oss och gick in för att kika i boken vad för slags skalbagge de hade hittat.
Problemet löstes och killarna tyckte det var jätte häftigt att få använda min Iphone.
Vilket bra exempel att ta upp med min lärare efter praktiken.
Tack till hon som inte lät polkarna ta ut boken för att kika i. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0