Fortsättning följer



Den här helgen har vi målat.
Bort med den fula husväggen, hurra för vitt!.

Under en fullspäckad helg med flera middagar överallt så har vi ändå lyckats få in några timmar då vi har målat allt som går att måla vitt.
I Torsdags förmiddag åkte vi ner och hälsade på Patriks pappa och hans fru, det var jätte trevligt och mysigt som alltid.
Det ordnades en stor påsk fest på Fredan och tidigt på Lördag morgon blev vi tvungna att säga farväl för att vi skulle hinna grundmåla allt innan klockan 17.00 för då vi var bjudna till mina föräldrar på påskmiddag.
(Jag sa aldrig att Patriks pappa bor 3 timmars bilresa bort, va?!)
Vi blev bara 15 minuter sena till mina föräldrar i Lördags.
Upp tidigt igen på Söndag för att fortsätta måla.
Vi hann även den här gången innan nästa middag som var hemma hos farmor.
Jag passade på att köra ett Core pass mellan 15.45- 16.45 maten serverades hemma hos farmor strax efter klockan 17.00.
Söndag: Klockan 09.30 var det dax för mig att åka till arbetet så stackars Patrik fick kämpa en heldag själv med allt målande.
Jag återvände hem vid halv 6 tiden och då var vi tvugna att städa upp på våran tomt så byggarna fick lite plats att vara på i dag.

Så här långt har de kommit idag.



Kommentarer
Postat av: Carro

Blir jättefint!!

2011-04-26 @ 23:26:35
URL: http://carrof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0