Det tog 10 år

Det tog i allafall 10 år innan jag krockade med bilen.

Vi mår bra! Jag hade Felicia med mig i bilen.
Det var något ljushuvud som skulle in i rondellen, men som tvekade (lite för länge) så bilen framför mig tänkte köra in i rondellen men halvvägs in så kommer ljushuvudet på att han ändå tänker åka in i rondellen. Så bilen som låg framför mig fick tvärbromsa och lika så fick jag. (Jag är fortfarande är en bit ifrån bilen som är framför mig) men det blev en rätt kräftig smäll ändå.
Jag la mig på bromsen men kunde ändå se att det här kommer inte gå vägen.
Vi gjorde inte illa oss bilen där imot fick sig en smäll  får se det går väl på försäkringen hoppas jag.
Stackars Patrik som är i Göteborg och får ett sms där det står: Hej det har hänt en sak ring när du kan.

Ikväll ska min far komma hit och sitta barnvakt åt Felicia medans jag åker och tränar.
Vilka goa päron man har =).

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå! Tur ni inte skadade er! Rondeller är lite knepigare, ofta dömer försäkringsbolagen 50/50. Men kör man in i någon blir man väl vållande tror jag. :(

2011-04-15 @ 19:46:53
Postat av: eMMa

Läskigt med krock sådär... skönt att det gick så bra ändå med er!! Kram!!

2011-04-17 @ 00:44:03
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0