Då har man blivit gammal

Mamma och syrran åkte till Stockholm igår för att hitta studentkläder till Elisabeth.
Nyfiken som man är ringde jag och kollade hur shoppandet gick och då hade Elisabeth hittat en studentkläning som hon ska ha under utspringet för man har tydligt en annan kläning sen under kvällen.
VAAA!, sa jag.
Ja det har man faktiskt nu för tiden fick jag till svar då.
Herregud nu har man blivit gammal.

Självklart hittade hon en massa andra saker också, det var specielt en sak som jag blev avis på och det var ett
jätte fint träningslinne från InterSport.
Det är ett liknande som det här linnet på bilden.

Ett perfekt linne att ha undet ett Core pass.
Syrran kommer inviga det ikväll då hon och jag ska åka och träna just Core.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0