Årets tredje månad är nu förbi

Är det någon som har blivit lurad än idag?.
Vi har skojat lite med barnen =)
* Första April skämtet vi gjorde med två av barnen var att säga ni får inte gå in i lekhallen nu för det har flugit in en fågel där. Därför får ni vänta tills vaktmästaren har fått ut den.
Dom gick på det.
* Sen kom mattanten in medans vi hade samling och sa: det skulle ju ha blivit korv idag till maten, men tyvärr så blir det bara potatis och grönsaker för jag har tappat ur all korv på golvet och man får inte plocka upp det som har hamnat på golvet.
Men ni tycker ju om grönsaker så det gör väl inte så mycket va?;
Alla gick på det me =).

Mars månad förra året:
Va jobbigt det är för kroppen att ställa om sig till sommartid, tycker inte ni de?
jag är helt slut när jag vaknar och känner mig som en räka på eftermiddan.
Imorse var jag tvungen att gå upp klockan halv 7 och kroppen min vill inte gå med på det och tror fortfarande att klockan bara är 05.30. Det är sånna här tillfällen som jag önskar att jag var en kaffe människa och med hjälp av den där koppen kaffe kunna vakna till liv.

 Vi firade Patrik som fyllde åR i Mars



Förra året fick vi 10 000 kr av Stim för att Patrik har skrivit låtar som olika Tv program använder.
Dom pengarna skulle vi inte tacka nej till idag.

Förra året blev det en heldel Guif matcher i Sporthallen, det här året har det inte blivit en ända match.
De matcher som vi planerat att gå på, har det hela tiden dykt upp något annat som har gjort att vi inte har kunnat gått, tex så fick Patrik och Felicia Magsjuka en av gångerna.

Förra året var jag och mina dåvarande klasskompisar hemma hos Anna och festade.


Jag minns förra årets tredje månad som bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0