Vilka problem man har ;)

Godmorgon.
Vet ni va? Nu börjar jag trötna på att ha på mig dessa tråk kläder som jag har varje dag. Det är kläder som jag jag förmodligen inte skulle bära en dag i skolan eller på stan.
Ur tvättade gamla jeans, nån tråkig tunika, munktröja, och så inga smycken.
Men jag tycker inte att det passar sig att springa runt med barnen med ett par schyssta jeans eller en schysst tröja.
Finns 1 positivt sak med att inte vara i skolan för då slipper jag stan och suget efter nya kläder.
Just nu är jag rätt sugen på att hitta några snygga ringar. Jag och syrran har kollat lite sist vi var på stan.
Men då Eskilstuna inte är speciellt kända för att ha ett stort sortiment i affärerna (affärerna är för små helt enklet) mycket utav det man vill ha det finns inte än!. Vårat H&M är väl lika stort som det minsta i Stockholm kan jag tro Jippieeee








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0