Rött eller blått..

Det positiva eller negativa först?

Jag röstade på Socialdemokraterna i alla 3 valen.
Det positiva är att dom fortfarande är störst i Eskilstuna.
Det tragiska är att SD nu är 3´dje största partiet i Eskilstuna. (skrämmande)
Det känns som att vi alla är förlorare nu efter att Sverigedemokraterna har tagit sig in i rikstagen tycker jag.
Jag hoppas verkligen att Reinfeldt håller sitt löfte om att aldrig söka stöd hos SD eller sammarbeta med dom. Hoppas verkligen inte att dom får inflytande i Sveriges politik.
Sen vill jag säga Grattis till MiljöPartiet som fick så många röster av Svenska folket iår kul.



 


Kommentarer
Postat av: Annica

Dock tror jag han måste ta tag i invandrarfrågorna förr eller senare...

2010-09-22 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0